طلاق غیابی

طلاق غیابی

طلاق غیابی

طلاق غیابی

  • ۰
  • ۰

طلاق بزرگوارانه

اگرچه تصمیمتان برای طلاق قطعی است و هیچ چیزی نظرتان را تغییر نمی دهد، باز هم دلیلی ندارد که در حین طلاق، رفتارهایی مشمئز کننده انجام دهید و تصویری تاریک و تلخ به جا بگذارید. سعی کنید از بی­حرمتی  و بی­رحمی بپرهیزید و به خاطر مسائل ناچیز که می توانید گذشت کنید برای همسرتان دردسرهای بزرگی مثل زندان  و... ایجاد نکنید. به اعصابتان مسلط باشید انتقام از بدیهای وی را به خداوند بسپارید و به او توکل کنید و  همانطور که قرآن فرموده است بزرگوارانه و با رعایت کرامت و احترام، اقدام به طلاق کنید. به شأن و شخصیت خودتان بها بدهید و از انجام رفتارهای کینه توزانه بپرهیزید. اگر غیر از این هم رفتار کنید چیزی به دست نمی­آورید این رفتارها حالتان را بهتر، یا او را متنبه نمی کند. اما در صورتی که بزرگوارانه و کریمانه از این دهلیز عبور کنید، همیشه یک درد در قلب او باقی خواهد ماند. انسانها ارزش این رفتارها را در قلب خود حس می کنند، هرچند ابراز نکنند. حتی اگر بازگشتی هم درکار نباشد، شما بازهم به خاطر رفتار بزرگوارانه، چیزی را نباخته­اید. حداقل در کشاکش­های طلاق، گوهر با ارزش شخصیت خودتان را شکل خواهید داد. اما در موارد زیادی هم دیده شده که همین رفتارهای بزرگوارانه باعث ندامت شدید مرد، و تلاش او برای دوباره ساختن زندگی شده است.

 یک تجدید نظر کلی در دلیل طلاق

با وجود آنکه به درستی رای و عقیده خودتان اطمینان دارید، فقط برای چند روز، کاملا بر خلاف آنچه عقیده دارید، فکر کنید. کسی که مطلع نخواهد شد همه چیز در قلب خودتان است. خودتان را کاملا مقصر بدانید و دنیا را یک جور دیگر ببینید. در نظر بگیرید که تمام حساب و کتابهایتان برای طلاق اشتباه است. این کار مزایای خودش را دارد و به شما فرصت درک طرف مقابل را خواهد داد.

به خودتان فرصت بدهید تا پس از طلاق، به رنج ،حسرت و ندامت دچار نشوید. شاید همه چیز آن طور که شما فکر می کنید نباشد.حداقل فایده این کار این است که مطمئن تر خواهید شد و بر شک و تردیدهایتان غلبه خواهید کرد و تصمیم عاقلانه تری خواهید گرفت.

منبع:خبرگزاری آنا

  • ۰۰/۰۸/۱۷
  • minoo jafari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی